Wyjdź poza standardowe działania marketingowe w turystyce i stwórz coś nowego dla zwiedzających. Na przykład, zamiast standardowego zwiedzania muzeum, poproś eksperta o opowiedzenie o eksponatach i historii, która się za nimi kryje. Zwiedzający będą mieli bogatsze doświadczenia i lepsze zrozumienie kultury Twojego miasta. Do promocji miasta można także wykorzystać media społecznościowe. Zamieść w swoich postach hashtagi, aby inni mogli je znaleźć.
Czym zaskoczyć turystów odwiedzających nasz region?
Istnieje wiele sposobów na przygotowanie miejsca na przyjazd dużej liczby turystów: zainstalowanie dodatkowego parkingu i przystanków, zwiększenie liczby pracowników w punktach informacyjnych lub zadbanie o to, by łazienki i inne udogodnienia były czyste i dobrze zaopatrzone.
Możesz także rozpowszechniać informacje o swojej atrakcji turystycznej za pośrednictwem mediów społecznościowych, e-mail marketingu i innych kanałów. W ten sposób przyciągniesz więcej osób i zmniejszysz natężenie ruchu w swoim miejscu.
Jak wykorzystać potencjał swojego regionu?
Nie ulega wątpliwości, że turystyka jest ważnym aspektem rozwoju gospodarczego każdego kraju lub regionu. Ma ona potencjał tworzenia miejsc pracy, zwiększania inwestycji oraz rozszerzania wymiany kulturalnej między różnymi krajami.
Branża turystyczna stanowi istotne źródło dochodów dla wielu krajów i jest ważną częścią gospodarki każdego kraju lub regionu, który chce zwiększyć swoją rangę. Turystykę można promować za pomocą różnych kanałów, takich jak reklama, marketing i PR, zwiedzanie atrakcji turystycznych itp. Jeśli w Twoim mieście lub regionie znajdują się jakieś atrakcje, możesz spróbować wypromować je jako miejsca turystyczne.